back to normal

Det var ingen lång paus men jag tänkte blogga som vanligt från och med nu. Eller nästan som vanligt.
Helgen har varit awesome! Fredagen här, lördagen i mitt andra hem och sen hos Mattsson och söndagen framför tvn, och hela tiden helt ensam hemma (no offence familjen). Får se om jag orkar ta mig till gymmet idag, det skulle vara skönt men det är jobbigt när man inte har någon egen bil. Det är sjukt långt till busshållsplatsenockså, tar fan 5 minuter å gå! Well well, ska nu skruva upp volymen ännu lite till på låten som ni hittar nedanför för hör jag någon som klagar? Nope! Kanske till och med sjunger så högt och fult jag bara kan. Ha en världens bästa söndag, tack å hej.


fredag

lördag


Level 1

Level 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0