dagens

Det har varit en ganska skön dag i skolan för en gångs skull med kortare lektioner och den av dem sista ute i solen. Jag hade planerat att sitta ute, äta glass och plugga lite idag men ingenting av det har blivit av, solen är ju knappt framme. Vid 7-tiden tänkte jag dra ner & dra ett pass på gymmet!
Ser fram emot morgondagen för då är det inställd sista lektion och är det bra väder blir det en första glass på torget som jag inte ännu hunnit med. På kvällen hoppas jag på grillning med några härliga tjejer!

Bilder från dagen:

Gunnar hade matchat fint idag med banangul t-shirt under en svart vanlig tröja och gröna manchesterbyxor!

Varför tar man kort på sina skor?

Matilda is working on her tan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0