"den långa svarta"

Det blir fan bara varmare & varmare och jag känner att jag blir allt svettigare och svettigare om fötterna. Jag vill ha sandaler! Gärna några i plast med kardborreband & lampor som blinkar när man går i dom.

Jag hade tänkt att plugga idag men precis som alla andra dagar så blir det aldrig av. Kom väl hem från stan innan 7 någon gång & nu är jag dötrött! Sov inte mycket inatt... Men jag måste ju hålla mig vaken till både dhw & cougar town, fast det är ju en av de få saker jag är bra på - att hålla mig vaken alltså.

Från stan fick jag med mig en långklänning (som jag även beställt från internet men nu fanns den ju i affären så jag kunde likagärna ta med den hem). Har en känsla av att det inte är min grej detdär med långklänning men jag vill ju så gärna! Det brukar vara det som är problemet... Ser så himla bra ut i mina bilder i hjärnan men när jag väl förverkligar dessa bilder på mig själv så ja.. då är det inte lika kul längre. Buhu!

Hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0