fredag och äntligen helg

Hemma efter skoldag och gör absolut ingenting. Ikväll ska jag nog iväg å parta lite och idag gäller mitt motto: "man vet aldrig hur en fredag slutar". Men jag vet inte vad jag ska ha på mig!? AAAH, problem...
Ska ladda upp skafferiet med nattmat att äta när jag kommer hem inatt, det är ju då det smakar som bäst.

Fullspäckad helg igen med födelsedags"kalas" imorgon och kankse kankse göteborg på söndag. Det är mycket som man vill hinna med, men vi får se om det får plats.

Ha en fin kväll då så höres vi!

Grattis Linn 3 år


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Linn! Nå Louise, hur slutade fredagen?

2010-04-24 @ 09:08:18
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0