friterade räkor

Nu har jag pluggat som en gauwlning (Galning på skånska. Åh vad jag älskar skånska, jag vill också prata skånska! Har bestämt mig för att plugga i skåne när jag får tid till det, kankse.. om inte någon annan stad lockar). Ska ut nu till mitt hus och sätta mig framför den mycket långsammare datorn istället... Men jag ska ändå gå och lägga mig snart för YEHOW handbollsträning imorgon halv 8!

Idag blev jag "väckt" kvart över 9(?) och åt en liten minifrukost, någon slags uppvärmning inför lunchbuffén bestående av 1000 friterade räkor på Orient Palace. Lite stan sen och efter det hem till Linn för att hjälpa henne med skolarbete. Sen vidare till skövdes stora shoppingställe, elins esplanad där man faktiskt hittar massa andra saker som inte finns i centrum! Sen tillbaka för wallander-film och sen jobb, sen hem. Händelserik dag, känns det som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0