jobb-grekland-sverige

Har ställt solstolen på balkongen så jag sitter här i solen nu med datorn i knäet. Skoldagarna har börjat gå fortare och fortare vilket är great eftersom jag har en känsla av att det kommer bli en så oerhört bra sommar i år! Först ska jag jobba 4 veckor vilket inte lockar så mycket direkt eftersom jag känner mig som en slav på mitt jobb. Dessutom jobbar jag 07-16 och det är i Skara! & ännu värre är att bussen går kvart över 6... När jag slavat mina 4 veckor har familjen bokat färja till Grekland från Venedig och det ska bli så sjukt gött att åka dit! Vi är väl borta ett tag och sen hoppas vi på en härlig Sverigesommar där allt ännu är oplanerat...

Idag är en underbar dag också eftersom jag fått mitt hus!!! Men jag orkar inte flytta ut alla saker än för nu ska jag njuta lite på balkongen. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0