snorigt

Fan vad jobbigt det är när snoret bara rinner och det inte går att dra in genom näsan! Man vill ju helst inte slicka upp det med tungan heller som andra barn (inte jag) gjorde när dom var små. Känner en början till halsont och munblåsor vilket betyder en möjlighet till att få vara hemma från skolan. Det är så man får se saker & ting, sunny side up. Är inte det när man steker ägg?

Jag har ingen lust att gå & lägga mig alls så jag sitter här istället och får ta igen lite bloggande. På kvällarna vill man ju vara uppe och helst ha en sovmorgon nästa dag men neeeeee det är bäst vi bestämmer att eleverna ska plågas, det räcker inte med att man måste gå till skolan utan det är bäst att de ska gå dit redan klockan 8! Så tror jag någon ond tant med glasögon på nästippen och läppstift på framtänderna sa när skolan uppfanns.

Nej nu ska jag gå & snyta mig. Godnatt älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kan den tanten vara våran underbara lärare i företags ekonomi tro? ;) fan, har glömt namnet på na..

2010-04-27 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0