yes

Hej!
Sjukt jobbig dag i skolan ända till klockan 16 efter en helg som tagit alla krafter. Försökte träna igår men det slutade med att jag gick slalom på rullbandet för det kändes inte helt rätt i huvudet. Nytt träningsförsök idag som gick desto bättre!
- Ha, annars?
- Annars?
- Jo tack det är bra, vädret är underbart dessa dagar och man kan nästan gå ut å sola på balkongen! Jag kommer ihåg att förra året skrev jag upp första gången jag solade ute i bikini och jag har för mig det var 25 april, det låter ju ganska sjukt nu när jag tänker efter. Det är ju snart!
Något annat som är snart är min flytt. Hyrarsnubben har vart här med städhink och redan flyttat ut möblerna. Det enda som fattas nu är nyckeln och ett hej svejs så har jag ett eget hus! Den dagen kommer jag vara överlycklig.

Nu fortsätter Roast på Berns med Johan Rheborg!


Kommentarer
Postat av: Kusin Emelie:P

Hejhej

Lylos dig ett eget hus!!!

Är det på eran tomt fortfarande? Eller i samma kvarter? För det finns väl ett litet hus på eran tomt där dina systrar bodde då elelr tänker jag fel?



/din lilla kusin emelie

2010-04-13 @ 20:03:18
Postat av: louise sv:

Ja det är det huset mina systrar bodde i:)

2010-04-13 @ 22:25:59
URL: http://louiseplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0