galen tant

Oj nu var det söndag igen och jag spenderar kvällen framför tvn. Redovisning på engelska imorgon men jag har ingen lust alls att öva på det utan jag gör roligare saker istället.

Helgen har varit lång, det känns som det är helg i en vecka nu för förut kunde jag vara borta en hel dag för att spela en bortamatch. Nu hinner jag med så mycket! Fredagen hos Jonna, och sen lördagen hos Amanda som fyller 17 år idag, Grattis!
Idag tog jag och Linn en sväng till göteborg. Vi träffade en mysig tant som inte var så mysig faktiskt. Hon såg ett par turkosa sandaler inne på H&M och började prata om att sånnadär kunde man ju inte ha på sig för då såg man ju ut som en pajas. Lite kul att Linn har just sånna skor, fast i en annan färg. Hon berättade också att hon kunde detdär med mode för hon hade sett modet i england, frankrike, italien och allt vad det var. Då tittade vi på henne nedifrån och upp och såg att det hon själv hade på sig inte riktigt var så "inne". Speciellt inte dendär röda baskern i filt som hon förklarade för oss att den var en vanlig klassisk basker. Det blev värre sen för då sa hon typ "Men titta på er, vad har ni på er nu för tiden? Man ska inte ha skinn!" Hon hade själv skinnhandskar och när jag frågade om dem sa hon bara att "Det är klassiska skinnhandskar" Haha hon var så sjukt rolig, kunde inte göra annat än att stå där och skratta. Fast det tyckte hon inte heller var okej för man fick inte ha öppen mun? "Stäng munnen!" sa hon hela tiden och Linn gapade så man såg vad hon åt till frukost. Sen gick hon... Hahaha

Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0