gud vad längesen

Men HEJ!
Kom hem från semestern och har inget internet. Känns som det har hänt förut? Så jävla trött! Hemma hos Linn nu i alla fall och där får jag låna en dator och uppdatera mig lite. De började jobba på problemet idag så vore överlycklig om internet är tillbaka snart!

Helgen har vart riktigt bra. I fredags var jag hos min ex-klasskamrat rasmus med mycket trevligt folk som jag inte sett på länge. I lördags blev det lite chillkrök hos mig med lite andra saknade vänner. Funderar på att göra om i huset nu när jag ändå är ledig. Tänkte börja med att måla vitt i min "walk in closet" (eller jag ska försöka göra en i alla fall). Lite speglar på väggarna vore guld och lite hyllor. Sen får jag väl handla en del kläder också så jag har något att välja mellan. Vi börjar där och så får vi se hur det slutar. Nu slutar jag här, vi får se när vi hörs igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0