internet är tillbaka!

JAG HAR INTERNET IGEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingenting kan förstöra min lyckliga dag! 3 veckor utan internet och jag vet hur jag fortfarande lever men här sitter jag ändå. Vad gör man om man inte har internet? Det jag har gjort är deppat, sörjt, gråtit och spelat in varenda serie på tvn som jag sen ska kunna titta på om jag inte har något att göra.

3 veckor sedan jag också kom hem från utlandet. Jag kanske borde slänga upp några bilder...

Italien vid Gardasjön. Mamma, Malin, Linnéa & jag.

ignorera min hårfärg, tack.

Färja från Venedig

På färjan

Grekland

Gött

Döljer valkarna


Yes, bada i vattenfall!


Cool i hjälm


Åsnekuk






Min födelsedag

Söt mamma hoppar


Grekland, Parga

Lillebror å jag

Så cool är min pappa...



Bungy jump



Tyskland, Dresden. Mitt under en filminspelning

Jag som lyckligast i bollhavet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0