dare night

Denna söndagkväll häller jag upp mitt sjätte glas isthe och sjunger med till The Fray. Idag har jag fö sovit alldeles för länge, städat, tittat på handboll och tagit igen lite inspelningar på tvn.

Lördagskvällen började väl sådär men när vi väl drog igång hade jag riktigt kul. 2 lag ute på stan med ungefär 1 timma på oss skulle klara av alla uppdrag och samla poäng. Egentligen skulle vi nog haft lite mer "farliga" saker för vi klarade nästan allihop. Har en del bilder och någon film men de flesta är suddiga, kan se om det finns något att lägga upp. Det här är uppdragen vi hade:

Lätta 1p
1. Ett poäng för varje kort med en i din klass.
2. Ta ett kort när en i laget kramar en okänd.
3. Ta kort med en vakt/polis.
4. Ta ett kort med två fjortisar
5. Ta kort på någon som kissar offentligt


Medel 2p
1. Få ett pussmärke på valritt ställe som en kan ses av en av motsatt kön.
2. Få numret av en tjej/kille som ser bra ut. ( 1 bonuspoäng om personen svara på sms)
3. Få en okänd att skriva sitt namn på ditt bröst.(1 bonuspoäng om det är motsattkön)
4.Två personer i laget ska stå i en sexställning på en offentligt ställe.
5. Ta kort på när en i laget står som rondellhund i en rondell.


Svåra 3p
1. Bli "tatuerade" av en okänd på rumpan.
2. Fråga ett par om sex råd.
3. Gå till en vakt och låtsas som du känner den och försök fjäska dig in. (1 bonuspoäng om man kommer in)
4. Byt tröja med en okänd av motsatt kön

Ska fortsätta sjunga till How to save a life nu. Helt bananas vad bra den är, jag gråter nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0