en katt

idag när jag låg i min säng och läste på spanska kom min söta kissekatt och hjälpte till. Hon har nämligen inget liv nu på vintern för hon gillar att vara ute egentligen men nu sätter hon bara ner tassen i snön, jamar och går in igen. Hon är en liten mes. Klarar inte kylan. Istället sover hon vart jag än är, och helst på mig. Magen, ryggen, låret you name it. Fast helst magen, där är det tydligen väldigt mjukt och skönt...


Söta (inte tjocka) Lina

Ryggsäcken


Sådär, efter att jag har läst lite mer spanska så tänkte jag ställa in timer på TVn och somna till OS precis som när man tittar på program inspelade från UR i skolan!


Kommentarer
Postat av: lisa

vadå (inte tjock)?

Alla vet väl att Lina är världens fetto:O

:D

2010-02-25 @ 13:55:00
URL: http://lizisa.blogg.se/
Postat av: louise

va? hon som är så spinkig? och söt!

2010-02-25 @ 17:03:53
URL: http://louiseplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0