film

Igår blev det en gammal favorit the guardian och ikväll blev det farsan. Med mig var alina, linn och elin. Filmen var ju rolig, vet inte vad mer jag ska säga...
Ganska trött på dethär vädret nu som gör att man knappt kan ta sig någonstans. Jag tänker fan inte bo kvar i Sverige när jag blir stor. Då ska jag flytta till New York eller Spanien eller varför inte Australien? Ibland är det tur man har systrar som upptäcker hela världen så man vet vart man ska åka sen. För mycket mer nytta gör dom nog inte. JO, jag saknar dom jättemycket! Men dom behöver inte komma hem riktigt än för jag har inte lånat klart alla deras kläder och skor.

Den är nog min absoluta favorit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att du har självinsikt. Att du inte är stor än utan NÄR du blir det så ska du flytta=)

2010-02-21 @ 11:55:57
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: frida obermulelr

det va bra att du savade upp detta uttalande om att vi inte gor nytta...=) sakanr dig ocksa!! massor!

2010-02-25 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0