läskig snubbe

Klev på bussen ner till stan och satte mig på 2-sätet precis bakom chauffören. Efter ett tag går en läskig snubbe på bussen och frågar om han får sätta sig brevid mig och jag hann inte tänka så långt som att jag skulle säga NEJ FÖR FAN utan jag mumlade "ja". Sen fortsatte han med "...brevid en sån fin tjej". HUU! Han luktade illa (och då luktade jag inte på honom med mening, han bara stank). Dessutom bröt han på finska vilket skrämde mig ännu mer och så satt han och bet ihop tänderna hela som att han tuggade på ingenting. Sen sa han nåt om att det var kallt ute så jag fick fram ett "ja" till. Han har väl inget bättre för sig än att skrämmas...

Filmen var helt okej bra, eller jo den var bra. Den var mysig. Om du är ett retard ska du inte se den för då tror jag inte du skulle hänga med på alla olika personer som känner varandra på olika sätt och helt plötsligt blir bögar.

Imorgon ska jag med mamma till gymmet igen kl 11.30. Ska på något cirkelpass och sen springa lite, ska faktiskt bli kul. Sa jag kul?

Såhär rädd är jag just nu så jag tröstäter choklad


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var inte finsk utan Hentorpare! Lär dig skilja på det!

2010-02-13 @ 08:42:54
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha! kittla mig arja, kittla mig

2010-02-13 @ 15:18:39
URL: http://louiseplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0