nu:

Läsa ut resten av den där bra boken om gud, kristendom, krig, kungar och söner och sist men inte minst ARN! Åh vad jag är nyfiken på slutet nu, därför har jag sparat det till det sista jag gör på det här lovet. Vilken fin avslutning jag kommer få!

Sen tänkte jag också köpa en ny fet säng. Eller jag å jag... jag tänker fan inte betala. Men jag vet inte vad som är inne inom sängmodet? Jag har ingen lust att ställa sängen i ett hörn utan den ska få vara fin och täcka upp hela rummet! Men då ska man ha en sängram också va? Fan vad jobbigt att prova sängar. Hur ska man veta att den är bra bara genom att prova i någon minut? Man kanske skulle ta tiden på hur lång tid det tar innan man somnar i varje säng...

Jaja godnatt!

Man kanske skulle ha en rund hästens?


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Glöm rund hästens!

2010-02-22 @ 11:00:10
Postat av: MR P

Annars kanske mamma gråter igen;)

2010-02-22 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0