tjugotjugonio

ingen nytta gjord tyvärr. jag hänger bara här. framför datorn. tittar på klipp från raw, fan va bra det är! missar det varje måndag för jag ser på ph och då glömmer jag spela in. kan väl lägga in ett klipp med magnus betnér så att om ni ändå inte har nåt för er kan få skratta lite en sånhär helt vanlig tråkig tisdag.
stan idag efter en skoldag som endast bestod av spanska, idrott och matte. slutade kvart i 1 men var på stan till typ halv 5. känns som jag är där alldeles för ofta. tänkte jag skulle bli rockare så det var lite så jag handlade..
nä men vafan nu ska jag faktiskt göra en lisa ahlgren och sy lite;) hon fick ju ändå sy-stependium eller vad det kallas!


Kommentarer
Postat av: Lisa

vi kanske ska slå till med en "sy-dag" igen?:D

2010-02-03 @ 14:57:32
URL: http://lizisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0