24

idag fyller mina favoritsystrar 24! synd bara att det är svårt att gratulera eftersom ingen finns i närheten. vet fan inte vart dom befinner sig ens men tror att en är i sthlm, en annan på nya zeeland och den tredje någonstans där borta också på andra sidan jordklotet.. fast det är ju skönt att slippa köpa presenter till allihop för det finns inget svårare!
det är match idag också, mot baltichov. bortamatch. jobbigt. långt att åka. eller ganska. och så måste vi åka bil!!! men jag tycker fan det är dags å vinna nu så vi säger så. vinst idag!
nu ska jag sova om jag inte hittar nåt annat att göra på datorn, finns ju så mycket att hitta på nu när internet är tillbaka. dröm sött
julen 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0