barnkryset

fan va gött det är med sovmorgon, har längtat hela skolväckan efter det och nu ängkligen! tänkte göra barnkryset som alla andra lördagsmornar men då skulle tydligen min lila bror ochså läsa tidningen samtidit så den gick i två delar. jag fick delen utan barnkryset. innan den gick sönder hann jag se att det var massa filmer på tv idag så jag tänkte spela in allihop. fast kommer jag inte på något annat att göra så får jag väll se dom lajv. annars är ju viasat underbart när man kan pausa och spola tillbaka lajv-tv eller varför inte spela in två pogram och titta på något annat, fast man kan inte titta på en annan kanal. det är shit! men ha en great day för fan

Kommentarer
Postat av: hämligt

ursegtka men du är fän kas på staving. ler deg stava inan du börgar bloga. jefla soppa. varm som fän är denn. hajda

2010-01-17 @ 17:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0