rött

började med att behöva gå upp tidigt för samling kvart över 12 inför match borta mot baltichov. bilresa i cirkum 2 timmar för att sedan bara få spela cirkum 22 min för då får jag tydligen RÖTT KORT!? domarn tyckte jag drog henne i armen men det tycker inte jag, inte så mycket iaf. kankse såg värre ut än vad det var, och så skrek den där tjejen ett litet fjantigt tjejskrik också som domarn tydligen gick på. men nog om det...
...kan berätta att på tisdag ska mitt lag möta min lillebrors lag som är 96or allihopa. funderar på att vara skadad!


Kommentarer
Postat av: sara

domarn tyckte jag drog henne i armen men det tycker inte jag, inte så mycket iaf. HAHAHHAHA itne så mkt iaf;) KUNG ;)

2010-01-19 @ 08:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0