shit pommes frites

det börjar verkligen se bra ut här! det är ju skitkul att designa bloggar så ska du ha hjälp så ring mig. för det blir ju snyggt?
jag har tänt ljus i mitt rum och allt damm som samlats på dem brann väldigt bra. vem orkar damma när det finns folk som gör det frivilligt? men när jag hittade en städerska i tidningen i veckan verkade inte mamma tycka det var någon bra idé för här är det fortfarande dammigt. kläder på hela golvet är det också och ändå har jag inget att ha på mig. det är tufft ibland..
..men att internet är tillbaka nu efter exakt 1 månad gör livet lite lättare. nu är jag ju tillbaka här! det var en jonas här idag och lagade det så nu tänkte jag leta efter hans adress på eniro och åka och pussa på honom som tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0