snooze

nyss ute ur duschen efter träning och det känns skönt med en liten sovmorgon imorgon till halv 10. det behövs verkligen. varje morgon snoozar jag ca 6 gånger... läst någonstans att man blir tröttare av att snooza men att gå upp tidigt kan det ju inte vara många som gillar? ett tag provade jag att ställa väckarklockan/mobilen på andra sidan rummet så när den ringde på morgonen var jag tvungen att gå upp. sen tände jag alla lampor i rummet och satte på radion. inte ens det funkade, jag gick bara och lade mig igen och somnade om. en morgon gick larmet 2 gånger men inte ens det väckte mig. så morgonpigg är jag inte men försök slå mig i uppsittartävling om ni kan!

ska ladda inför kvällens ph nu och sedan somna på spikmattan! vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0