tacobuffé

nyss hemma från en härlig kväll på helensgården där laget till usm käkade ikväll. imorgon vid 6 går bussen till sthlm där vi ska spela oss vidare till finalsteget 5 i sm. det är alltså dags för steg 4 (för de som inte kunde räkna ut det). imorgon kväll kommer vi hänga på spaavldelningen på hotellet och jag känner på mig att det kommer bli en bra helg!
om ni vill veta vad jag ska ha med mig för frukost på bussen kan ni mejla mig på [email protected]. ha en härlig fredagkväll så får jag väl packa lite...





Kommentarer
Postat av: elin

eftersom det enda du pratade om i skolan idag var din fruskost, så kan ju jag och linn den utantill, ingen vill höra:)

2010-01-29 @ 22:03:48
URL: http://elinlillieborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0