17 den 18de

För 2 timmar sen var det min födelsedag och jag fyllde 17. Ser det inte riktigt som en onödig ålder ändå, även om man längtar efter att fylla 18. Det händer nog en jävla massa kul grejer när man är 17 också!

Har legat i solen hela dagen, min mamma och lillebror bakade tårta åt mig. De hade tillslut hittat en tårtbotten men även om den var lite torr så blev den riktigt god med understa lagret av nutella, banan och grädde och översta av banan och grädde. Ovanpå var den dekorerad med banan, haha. Vild fantasi!
Kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men vi gick ut och åt, och sedan gick runt i staden Nydri. Köpte mig ett fint fjäderörhänge och hittade en såndär ring som täcker hela fingret. Priset var dock inte en av mina favoritsummor...

Nu är det sovdags, natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0