åka båten

Vi hyrde en liten liten båt idag på 30 hästar, i den satt vi 7 pers. Det gick inte fort fram men härligt var det. Åkte runt bland en massa öar på ett kristallklart vatten. Jag låg längst fram och stekte så nu känner jag mig ganska het. Jag tror inte jag kan få någon färg under ögonen för när strålarna siktar på mitt ansikte så är det enda de träffar mina tjocka kinder. Ungefär som med blixten, den slår ju ner på den högsta punkten.
Jag har tagit ganska många bilder också, de kankse kommer imorgon! Tog också en massa bilder med undervattenskamera men jag vet inte om jag fick med min lillebror på kort någon gång för så fort man kom under vattnet flöt man upp igen eftersom det var så jävla salt. Drog bara med handen på magen sen så hade jag saltat min kvällsmat! Får se om det blev någon bra bild under vattnet...

Nu ska jag sova för vi är en timma före här, klockan är alltså fem över 12 typ. Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0