italien, lago di garda

Befinner mig just nu i Italien, vid Gardasjön. Sjukt varmt är det, 34 grader har det varit idag! Orkar inte gå ner till sjön och bada för det är kanske 100 m (jag har världens sämsta ögonmått så det kan va nåt helt annat), så jag har hällt flaskor med iskallt vatten över mig istället. Imorgon är det sista dagen här sen åker jag hemåt. Tråkigt att åka ifrån värmen men jag längtar hem en hel del så jag kanske klarar mig. OCH SÅ HAR JAG INTE SOLAT FÄRDIGT ÄN! Jag är ju inte nåt brun, inte för att jag brukar bli så brun men MER ÄN SÅHÄR!!! Så kommer man hem och ba eh var du verkligen borta 3 veckor?! Yeye

Robotfingret jag hittade i Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0