linn, jag saknar dig min vän

Befinner mig just nu på en ö som heter lefkas. Det är väl någonstans mellan 30-35 grader, men det är det väl hemma också. Äh jag är ju ändå utomlands så jag ska väl njuta av det, men om det ändå är lika varmt hemma plus att där finns det folk jag saknar så vill jag ju nästan hellre vara där. 14 juli idag och 4 dagar kvar tills  jag fyller 17. Har tröttnat på att fira den utomlands varje år. Nej jag kanske inte borde klaga, grekland är ju underbart! Den 20 går båten tillbaka till Ancona i Italien och sedan får vi se när jag kommer tillbaka till Sverige igen.

Har suttit framför datorn nu ett bra tag och uppdaterat mig, längtat hem och pratat med mina 2 systrar i Norge. De har inte ens sommarväder för de är uppe i bergen någonstans i kylan. Nej nu ska jag ner till stranden och försöka bli lite brun, har ju ändå vart instängd på jobbet i 4 veckor innan jag åkte hit. Ikväll ska vi nog in till stan lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0