årets första dopp

Ikväll har jag ingen lust att gå och lägga mig. Jag kan väl klara en jobbig dag på jobbet utan att ha sovit så mycket? Det är ju ändå helg sen och då får jag sova. Jag ska nog se en film, har 2 stycken att välja på. Mer har jag inte i mitt hus. What happens in Vegas får det bli.

Ikväll har jag vart på andra sidan Skövde och spelat lite beachvolley och sedan tagit årets första dopp. Inte alls kallt i den sk liksjön. Det var nästan varmt i vattnet och jag är inte den som gillar att bada. Dethär är det bästa med sommaren, man kan bara gå ut och träffa massa folk på någonstans och hitta på något. Helt spontant. I tisdags blev det misslyckad grillkväll med Linn, Frasse och Doris till exempel. Doris var inte alls god så vi slängde henne. annars är Eldorados Frasse är guld. Vi började i alla fall med kalla korvar och frysta bröd men sen efter lite tändvätska och tappande av grillen i marken så kunde vi börja grilla. Det enda negativa är alla jobbiga mygg!


Nej nu blir det film! Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0