hur kan allting vara mitt fel älskling, ta din tid baby, sitt ner, tänk till


När jag tänker tillbaka har jag haft en gulddag! Började på stan med McFlurry för BARA 10 KR!!! och fortsatte till en fotbollsmatch. Sedan hem och göra fint i mitt hus och vid 8 kom Linn, Elin, Ida, Amanda och Lisa och vi satt utanför huset på filtar och grillade. Precis sådär som man pratat om hela kalla vintern om att göra, sa vi, och sedan satt vi ändå där och klagade på all mygg. Jag tyckte det var riktigt mysigt ändå.

Igår var det också mysigt när jag åkte till Linn i Hjo direkt efter jobbet. Gud vad mysigt allt är! Och vilken mysig helg även om jag jobbat inomhus hela veckan och inte fått gå ut och sedan blir det helg och vädret är skit. Det gjorde inget denhär helgen, inget alls. Livet är guld nu. Guld! Och mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0