comeback

Nyduschad är det alltid härligt att vara när man ska krypa ner under täcket. Ikväll tänkte jag till en början göra det ganska obekvämt men sen ska jag göra så det känns som ryggen brinner upp. Det är dags för en comeback för spikmattan!

Imorgon kommer det bli en så fantastiskt bra dag för då tänkte jag först åka till, wait for it... storstan göteborg (det är en big deal för oss i lillstan), och sen för att göra dagen ännu bättre tänkte jag spela match på kvällen mot hallby och sen när man tror att det knappast kan bli bättre än så är det dags för en annan comeback... DESPERATE HOUSEWIVES BÖRJAR IGEN! Åh som vi har saknat varandra.
Fast nu kan det hända att jag har liiite höga förväntningar på morgondagen för det kan ju lika gärna bli snöstorm igen, en usel insats på matchen och att jag glömmer spela in det efterlängtade avsnittet. Ingen vet förrän imorgon! Don't worry, I'll let you know...

Min födelsedag i Kroatien, Split 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0