gammalt och svartvitt


Jag och Agnes

Jag och Gabriella

Lisa och jag

Matilda och jag

Matilda och jag

Undra hur gamla domhär är? Det borde vara någon gång från 6an eller 7an. Det var vad vi roade oss med, att ta kort med webbkameran. Jag har hittat massor massor med bilder som vi sparat på cd efter att vår förra dator fick virus, så jag har lite att titta på. Har även pratat med min förra lärare som ska fixa alla bilder från klassresan i 9an åt mig. Man borde ta mycket mer bilder! Det är ju så kul att titta på sen. Låter som gamla farmor men så är det ungdomar!

Nu ska jag försöka sova, natten!


Kommentarer
Postat av: agnes

oj brunt hår och grejer, detdär var in inte igår;D

2010-03-17 @ 17:49:34
Postat av: louise

haha nedu det var ett bra tag sen:)

2010-03-17 @ 21:42:09
URL: http://louiseplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0