hej hej hallå

Har nyss sett ett inspelat avsnitt vänner med katten sovandes brevid. Innan det fixade jag på mitt rum för jag tänkte slänga ut lite grejer. Jag hatar mitt rum för det ser ut som en 10åring bor där, tur jag ska flytta snart! För att fira mitt nya hus kan man ju ha en liten inflyttningsfest, har redan börjat fundera på inbjudningslistan...

Tappade min mobil förut i golvet. Den gick sönder också, som tur var inte så mycket. Jag som trodde den skulle hålla eftersom den aldrig gått sönder förut alla gånger jag tappat den. Ska se vad jag kan göra åt det, vet inte hur bara eftersom jag köpt den på halebop.se och butiken inte finns i skövde. Kankse kan gå till teliabutiken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0