hey y'all

Idag har det vart en busy dag. Jag har vart uppe ända sen klockan 7!!! Bilen gick halv 8 till solariet där jag tydligen brände sönder hela framsidan, men det märktes inte förrän senare. Nu känns det som jag brinner, härlig känsla! Efter det gick jag till den där gamla lägenheten jag bodde i några dagar med linn, för några veckor sedan. Där låg linn och sov så jag tvingade upp henne och vi gick och köpte frulle och hårfärg. Sen färgade hon alltså mitt hår men färgen räckte inte för jag har ganska mycket hår på hövvet! Det skulle bli ljusare men blev lite lite mörkare, knappt någon skillnad. Vi drog en buffé med thaimat till lunch och sen lyste jag upp stan ett tag också med mitt röda face. Träning vid 5 och nu är jag nyduschad och insmord med ett underbart kroppssmör, mmm!

Idag är det en underbar tv-kväll. Först desperate housewives och sen min tränares favorit cougar town, är inte det ett tjejprogram? Han är en "man" alltså...

Innan allt bra börjar tänkte slänga ut lite fula saker ur mitt rum, jag ska nämligen ändå flytta snart. Eller vi har ett till hus på samma tomt där mina systrar bodde innan, som nu flyttat hemifrån. Just nu är det en som hyr där men han ska dra efter april så jag är överlycklig! Tänk ett helt hus för mig själv! Jag längtar ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0