how i met your mother

Eftersom jag ännu inte lyckats somna om så är det lika bra att ta tag i dagen. Fick nyss ett ryck att jag skulle springa till bussen som går 46 och kl är 41 men sen ångrade jag mig för jag kom på att jag inte orkar springa. Det hade jag tänkt att göra senare idag. Först ska jag till stan och byta en tröja, tror jag, och sen tänkte jag gå och träna lite. Efter det ska jag träffa min kusin Elin för att jobba lite. Kl 4 är det handboll på tv men den får jag spela in och titta på när jag kommer hem, sedan väntar ännu en underbar söndagskväll framför tvn, om jag inte får för mig något annat. Så ser min preliminära dag ut and it's gonna be legen, wait for it... DARY! Åh vad jag älskar himym, jag tror det har klättrat upp på förstaplatsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0