knas i varje havrefras

Vaknade vid halv 9, fast egentligen halv 10 av två stora kraschar som jag inte orkade bry mig om så jag höll ögonen stängda och försökte somna om. Det gick tyvärr inte och när jag tittade ner på golvet förstod jag vad kraschen var. Somnade tydligen med datorn i knäet halvsittandes inatt som då imorse ramlade ner på golvet tillsammans med mobilen. Det borde ju vara väldigt svårt att sova en hel natt med en dator på täcket?
En annan sak som gjorde att jag inte kunde sova var alla helvetes fåglar som ska kvittra hela tiden. Det är det värsta med våren, för de håller aldrig käften. Det, och när folk börjar prata om vårtecken. Det måste ju vara världens tråkigaste och töntigaste samtalsämne?! "Åh jag såg blommor idag". Vem fan bryr sig? Det är väl samma sak varje år? Stackars gamlingar, de har inget annat å prata om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0