Ligger i soffan...

...och tittar på ballar av stål. Det är ju nästan inga kvar längre, och soneby är borta:-( söndagskvällar är annars alldeles för bra för att vara sant. Alla bra program på samma kväll, här ska jag stanna tills jag sett allt jag spelat in. Först går ju alla repriser från veckan om man mot förmodan missat något. Sen är det gossip girl, sen kan man välja lite fritt vad man vill spela in eller titta på: antingen wipeout eller how i met your mother. Sen parlamentet och mer himym (där blir det jobbigt för man måste välja 2 av 3, om man inte orkar gå till en annan tv såklart) och efter det ballar av stål förstås. Sen blir det inspelat. Åh vad jag älskar viasat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0