lördagseftermiddag

Det är stort för lilla Skövde när det är shoppinghelg och Commerce är fullt för att handla och se på "kändisarna" från melodofestivalen - Timoteij! Inte min musiksmak direkt men det är ju kul när någon från skövde för en gång skull kan lyckas med något. Jag känner ju nästan en från Timoteij. Vi gick på samma lågstadieskola (och även högstadiet) och skulle en gång på utflykt för att titta på hennes kanin men under natten hade den visst blivit halvt uppäten av en räv, osis.

Ikväll ska jag med vänner till en småstad utanför stan och det ser jag fram emot. Mitt horoskop idag berättade att jag skulle på en lyckad fest ikväll och det skulle göra att jag blev mer självsäker och veta att mina vänner kunde lita på mig. Konstigt hur mycket man köper vad som står där, eller varför läser man annars? Varför läser man påhittad text om sig själv egentligen? Jag gör det nog för att sen kunna jämföra och se om det stämde, och ikväll hoppas jag att det gör det!

Apropå shopping hittade jag denhär på internet...

Snacka om mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0