natten

Fortfarande inte packat klart, jag har så kul här framför datorn så jag vill inte gå härifrån. Det var bättre förr, har ni hört det? Fast nu när jag tänkte det i mitt huvud så kom jag på att det är klart det var bättre förr, vi kan ju inte veta om det är sämre sen? Vi kan jämföra med vad vi har nu, men det vi har nu är ju inte avslutat än? Och så kom jag att tänka på att det finns så många som är rädda för att ha fel, för att verka "klena" i andras ögon. Det måste vara jobbigt att hela tiden behöva tänka på hur man ska behandla personer. Det måste ju vara mycket enklare att bara släppa loss och våga vara sig själv? Behandla alla lika, och (en klassiker) behandla andra som du vill bli behandlad själv. Tack för mig jesus!
En annan sak som jag brukar försöka tänka på är att inte haka upp mig på småsaker, släpp det och gå vidare säger jag!

Jättepussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0