tung dag

Har burit ut fula töntiga saker ur mitt rum, det var himla tungt och mamma tyckte jag var svag men det stämmer ju fan inte någonstans. Det är just nu ännu fulare men vem bryr sig, jag flyttar ju som (många gånger) sagt snart! Det ser himla tomt ut nu men det gör väl inte så mycket...
Idag när jag rotade i frysen hittade jag något alldeles alldeles underbart. Det liksom lyste om den som att den låg där bara för min skull. I nedersta lådan i frysen låg det BANAN OCH CHOKLADGLASS! Åh gud så gott det var, fast den godaste glassmaken är fortfarande blåbär även om denhär var nära. Ska se om jag kan gå ner och blanda ihop något för andra gången, kan behövas till ett avsnitt av himym. Godnattpussar!

glasssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0