Ubbe

Ska bara sända en hälsning till Urban the fucking pilot som smsade mig härom veckan. Det började med ett okänt nummer som skickade ett sms halv 6 en morgon och undrade om jag ville skypa med honom i en timma. Jag frågade vem det var och han sa att det var Ubbe. Självklart undrade jag vilken av alla Ubbe jag kände och då fick jag tillbaka: "Men jesus Hur många känner du Urban the fucking pilot Du vet han som är så jävla snygg". Då fick jag fundera lite och efter ett tag kom jag fram till att jag inte hade någon aning om vem detta var. Slog upp numret, hittade en Urban i Stockholm. Slog upp namnet, hittade att han var född -58. Alltså var han 52! Sköna människor det finns...

Kommentarer
Postat av: matilda

hahha, så jävla klockrent ;D

2010-03-30 @ 19:03:37
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0