yo katten lyssna

Om jag ska välja 2 saker jag är riktigt bra på så är det musik och att vara vaken. Jag kan vara vaken hur länge som helst, jag behöver inte sova över huvud taget. Jag är oslagbar i uppesittartävling! Klart jag blir trött men om jag inte vill sova så gör jag inte det. Om det går en riktigt bra film på tv och jag är hur trött som helst somnar jag ändå inte. Jag kan knappt somna när jag vill det, har svårt att sova nästan varje kväll.
Angående musik så har jag en oerhört bra musiksmak. Det finns inte mycket mer att säga om det utan så är det bara. Det finns ett världens bästa band och det heter The Fray, deras album How to save a life och The Fray är helt sjuka. Varenda jävla låt är fan bäst och de går att lyssna på flera timmar i rad. Jag har lyssnat på samma låtar i flera år och har inte tröttnat ens för en sekund! Dock finns det en låt som är lite lite bättre än alla andra och det är denhär:



Lyssna på deras album här:
The Fray
How to save a life
 (fattas en del låtar, men de fanns inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0