allvarligt talat

Allvarligt talat så har jag inte mycket att berätta men eftersom dethär är min blogg så bestämmer jag. Idag ska jag skriva en musikinlämning och träna handboll. Jag har alltså en oerhört rolig dag framför mig. Igår provade jag faktiskt på lite annan sorts träning i form av bollcore. Helt okej kul. Uppvärmningen var att lyfta en pilatesboll upp och ner och sedan studsa sittandes på bollen så högte man kunde, kankse inte min typ av träning men jag får se om jag ger det en chans till. Jag har nästan aldrig vart på pass på gym förut, det känns så tjejigt på något sätt. Fast jag är inte heller den typen som går till gymmet för att lyfta så tunga vikter som möjligt och samtidigt ryta med min mörkaste röst, som vissa killar hehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0