aranäs open

Lördag: Det blev inte riktigt handboll som vi spelade utan mer lek i leran. Ibland kunde det bli allvarligt. Det var svinkallt och eftersom det spöregnade så hade vi inte ett torrt plagg att ta på oss. 2 matcher var vi utan regn, då var det bara kallt och lerigt. Sista matchen åskade det och haglade men vi fortsatte spela ändå. Vi vann 3 av 4.

Söndag: Vaknade upp och kunde inte gå på mina fötter. Jag hade tydligen "trampat igenom" med hela fötterna så det gjorde så ganska jätteont. Man kan säga att jag såg ut ungefär som en pingvin när jag gick. Jag fick hoppa över första matchen men till andra gick det lite bättre i alla fall och jag kunde springa om jag knöt skorna extra hårt. Vi förlorade den matchen sen och det var semifinalen.

Var väl inte världens roligaste cup direkt, det räckte att spela de 6 matcherna i lera. Det var tillräckligt redan efter första matchen nästan. Men om 2 veckor ska vi på en ny utomhus-cup på gräs. Hoppas det är bättre väder då bara!


Ett jättejättejättekul klipp från cupen. Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0