be the one

Ska jag vara ärlig så har jag inte städat ett skit idag. Jag har inte gjort något vettigt över huvud taget. Jag hade tänkt att träna, bara springa en bit men jag orkade inte. Jag hamnade här istället, framför datorn och jag fastnade. Nästan hela dagen...

Jag såg klart en skräck jag började titta på i fredags, tror jag det var - House of Wax. Den var riktigt äcklig faktiskt. För er coola som inte brukar bli rädda av skräckfilmer kan jag nog rekommendera denna, eller den var inte "skrik-läskig", den var mer "äcklig-läskig" för jag satt med handen för munnen genom större delen av filmen. Jag såg en annan bra skräck i lördags som hette Announcement. Under båda de filmerna var det som man aldrig kunde slappna av och det är ju så det ska vara. Så... se dom!

Idag hittade jag också en låt som jag nu är kär i. Jag får tårar i ögonen samtidigt som det känns som jag ska kissa på mig, så bra är den! Det läcker överallt! Känns ungefär som om man står ute i spöregn, böjer bak huvudet och räcker ut tungan. Ja, ni vet hur jag menar?

The Fray - Be the one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0