helgresumé

Jag har hunnit med mycket denhär helgen, känns det som i alla fall. I fredags var jag hos frillan för att klippa & färga håret. Det var meningen att jag skulle få bort det som var orange och istället få en mer naturlig brun färg, tycker det blev lite för mörkt... Nu känns det nästan som jag ångrat mig & vill bli ljusare istället, fast inte för ljus. Åh jag hatar att jag aldrig kan bestämma mig! Senare kom ännu en syster & tog med sig hennes pojkvän & andra del av familj. Det blev lite grill för min pappa fyllde år & så innan jag åkte iväg för lite partey. Helt okej kväll!

Hela lördagen var jag i göteborg för att följa min mamma, syster & systers pappa som sprang göteborgsvarvet. Det blev också brunsås på ikea! Sjukt varm dag som resulterade i brända axlar & nästan ondare i fötterna än domdär töntiga löparna.

Idag söndag har jag klagat på att solen går i moln hela tiden. När solen väl var framme låg jag ute på balkongen & njöt. Senare blir det mera tårta för pappas skull! Mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0