hemma en sväng

Idag har jag 3 lektioner, klockan 8, 20 i 12 och halv 3. Och eftersom det är så stora mellanrum tänkte jag att jag kunde åka hem lite. Kanske se några avsnitt av How i met your mother. Känner mig ganska trött nu för tiden för jag tittar på några avsnitt varje kväll och när jag väl börjat kan jag inte sluta. Igår gick alla kakor åt också så jag får väl baka nya. Samma sak med dem, tar jag en kan jag inte sluta.

Det är ju långhelg också men bara för det får man tydligen inte vila. På onsdag kväll ska jag på västgötaläger i Tibro & kommer hem på torsdag. Fredag eller lördag åker jag till Kungsbacka & spelar cup till på söndag. Handboll handboll handboll....


Kommentarer
Postat av: matilda

och partaj på torsdag får du inte glömma ju lollo!

2010-05-11 @ 16:34:28
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0