rapsolja

Hejhejhej!

Sitter här med olja i håret faktiskt. Det ska tydligen hjälpa mot öh... slitna toppar? Fan, jag läste om det i någon tidning! Håret skulle bli glansigare i alla fall och man skulle använda en torr olja, alltså nästan vilken olja som helst förutom olivolja. Det skulle man sova med över natten och sen tvätta ur på morgonen dagen efter, vi får se hur det blir. Just nu är det väldigt glansigt, ungefär som jag inte skulle tvättat håret på en månad.

Jag läste på Kenzas blogg att imorgon kan man chatta med henne på Nelly.com mellan 19-20 eller vad det var. Tänk om jag skulle ha så? Ha, imorgon kan ni chatta med mig på MSN mellan... ja, när är jag hemma... 17-19 kanske. Jag svarar så gott jag kan, jag lovar!

Nu ska jag lyssna på allvarligt talat, hejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0