skinkstick

Nu ger jag upp. Jag har tur om jag har ett enda rätt på inlämningen i företagsekonomi. Och min systers pojkvän sa att A-kursen var ungefär som att om man hade 5 äpplen och tog bort 2, hur många har man då kvar? Det är så långt ifrån den nivån man kan komma, Niklas!!!

Nu ska jag gå och lägga mig och inatt hoppas jag att jag inte får något getingstick. Vaknade nämligen inatt av något som stack till som fan i skinkan så efter att ha nypt tillbaka några gånger lyfte jag på täcket och hörde någonting som surrade. Sedan satte det sig på mitt ben så jag tände lampan och såg en geting! Den kröp runt där och jag vågade inte ta bort den för då kanske den skulle sticka eller flyga under mitt täcke igen. Så jag låg där en stund och väntade på att den skulle flyga iväg men han gick runt där i knävecket där det kittlas sådär oskönt. Sen hittade jag ett papper i alla fall och puttade iväg den, drog snabbt över mig täcket och mosade den med en tung bok tills den var riktigt död. Värkte ganska rejält i skinkan bara...

Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0