now you're gone it's like an echo in my head

Jag har ingen lust att gå och lägga mig. Det behöver jag väl inte heller. Trött är jag, helt slut faktiskt men det är så tråkigt att sova på kvällarna. På morgonen, då är det skönt. Jag har texas pecan- glass som jag nu känner att jag kanske var allergisk mot. Kliar lite jobbigt i munnen och halsen, men det är det värt. Vi har gjort det till en tradition, pappa och jag, att efter varje övningskörning köper vi glass. Hänt två gånger men det lär ju hända igen. Jag är sjukt rädd för att köra i trafiken faktiskt. Jag är nog rädd för bilar över huvud taget. Dom är så stora och farliga och kan skada en. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag tror jag kommer dö i trafikolycka. Med cykel har jag väl ramlat ja, väldigt många gånger. När jag körde moped ramlade jag 4 gånger. Hur ska det gå att köra bil? Kissar nästan på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl för go ändå =) Knockles.

2010-09-03 @ 06:39:20
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0